Friday, October 2, 2009

kk here I Come

so semalam smpai kk kul 1000h.....etd dari klia 0730h perJAlann yang AGak2 menyaKITkan HAti.....HAngat JE hati beb...MArah tUl akU NGan pilot tu...iyela aku bukan nak compalin tapi berdasarkan pengalaman semasa aku yang banyak kali terbang kemana2 ni xpernah aku jumpa pilot SETONGONG ko ni....mcm nak tercabut mata aku tau...yang kanak2 melalak ko tau x...yang ko masa nak landing tu sepatutnya ko turun slow2 bila ko nak masuk layer lain bodoh la ko ni kan...patutla ko bawak domestic flight je kan???? so samapi airport aku call pren aku ni bukan aper la sebb dia pun bakal sepejabat ngan aku n KATAK HIJau dia pun Dah sampai Dr semenanjung kan jadi ko la mangsa aku yang paling mudah hahahaha vmt untuk tony almeida.....so mlm tadi jejalan la kan n satu yang aku terkejut giant dimana2 hahahaha bersepah2 n ikan bakar diorang jual macam pisang goreng jer untuk MEm aku yang hantu seafood hahahahhahaha xpayah risau yerk.....mesti boleh hidup kat sini punya....

3 comments:

bluew!nterd@m!r said...

hahahah...pilot tu buat apa...mesti main langgar awan ja kan...kakcik pernah rasa dah..kecut perut gue...
apapun..nanti kami senang la nk p sana...boleh dok umah mu...dik mie cikpah sekeluarga kirim salam...kalau nk sponsor terubuk masin untuk kenduri boleh gak la..hahha:-p

apeng said...

terubuk masin kat sarawak k.cik oi....kat sini mutiara banyak la....kirim slm untuk semua k

bluew!nterd@m!r said...

hahaha..saje je suh gi ke sarawk tu..hahaha..ok nanti kakcik sampai kan la ye...