Thursday, May 22, 2008

jerman here i come


so esok bergerak la aku ker jerman selama 38 hari huhuhuhuhu......hari ni cambiasa lepak opis cek buku, print map, sembang2, cek email, cek friendster, cek fotopages hahahahaha......berita terbaru ari ni kawan lama aku dah kawin dah minggu lepas, selamat pengantin baru untuk dia dan suami, erm so esok flight dari orly paris kul 1310 sampai mulhouse kul 141O so pastu kena drive 66 km baru sampai friboug plak, so aku stay kat http://www.hotel-zumschiff.de/html_engl/index.html 38 ari la nasib la wifi free, bfast pun free hahaha cuma tak tau tough ker x course aku ni, ni last trip aku yang jauh sebb pasni trip aku cuma around france jer dah xder dah ke uk ker jerman ker, erm ish barang xkemas lagi ni, nak bawak aper yerk, yang penting megi la yang aku menyoldes kat msia ari tu hahahaha aku xnak jadi macm kat uk ari tu hazabbb you sampai kurus gua, hahahaha

No comments: